Golden Rose WOW nr 12 + rose water decals

Dzień dobry!

08167_untitled

Mam mani z kolejnym nowym GR WOW, jako bazą. Tym razem nr 12, czyli pastelowy róż
w połączeniu z naklejkami wodnymi. WOW kryje po dwóch warstwach, schnie w miarę szybko i ma niezły połysk po wyschnięciu. Jest to trzeci WOW, który pokazuję na blogu i trzeci, z którego jestem zadowolona. Zapowiada się na bardzo udaną serię. Co do mani – mimo, iż to nie do końca moje klimaty, to czasami mam na takie ochotę. Dobrze mi się je nosiło. A jak się Wam podoba? Pozdrawiam! 🙂

08162_untitled08164_untitled

6 thoughts on “Golden Rose WOW nr 12 + rose water decals

  1. Ooo śliczne 🙂 i zdecydowanie w moim guście 🙂 bardzo podoba mi się baza, ja ostatnio kupiłam swój pierwszy lakier z tej serii i jestem ciekawa efektu 🙂

Skomentuj

