Angry Birds! :D

Dzień dobry!

08242_untitled

Naklejki wodne z podobiznami Angry Birds? Musiałam je mieć 😀 Wybrałam do nich zwykłe, białe kremowe tło. Niestety, na prawej ręce źle nakleiłam ptaka i „dymek” – nie zwróciłam uwagi, że nie mam ptaka lecącego z drugą stronę… Brak lustrzanych odbić w naklejkach czasami mnie irytuje. Ale tak czy inaczej – ptaki są super, świetnie się nosiło to mani i wszyscy reagowali na nie
z uśmiechem 😀 A Wy, lubicie ptaki i tego typu mani? Pozdrawiam! 🙂

08249_untitled08244_untitled08246_untitled

9 thoughts on “Angry Birds! :D

  1. Ją wczoraj robilam pierwszy raz te naklejki i u mnie nie było folii zabezpieczajacej :O dopiero po zaliczeniu w wodzie odkleila się naklejka zz
    Tzn wzór na folii a nie sama naklejka

Skomentuj

