Golden Rose WOW nr 09 and water decals

Dzień dobry!

08257_untitled

Dziś post z mani, w którym po raz pierwszy użyłam całopaznokciowo naklejek wodnych. Przy okazji też przedstawię kilka faktów związanych z naklejkami. Jednak po kolei: bazą pod dzisiejsze mani, jest ostatni Golden Rose WOW, jaki mam w kolekcji i jest to nr 09. Jasny, pudrowy róż nie odbiega niczym od pokazywanych przeze mnie poprzedników (np nr 12), ma świetny kolor, idealny pod ozdoby i wzorki. Naklejki natomiast, są wycięte z większego arkusika, który przedstawiał spójny obrazek. Dopasowanie i wycięcie kształtu pasującego do paznokci było dość trudne, bo kartonik był sztywny i nie pozwalał się zaginać. Dużo wzoru zostało zmarnowane. Jadnak najtrudniejsze było przyklejenie naklejki, bo sama folijka też niestety była dość sztywna i na wypukłości paznokcia nie chciała się łatwo przykleić. Poza tym, nie była wycięta idealnie na kształt paznokcia, więc dość długo zmywaczem oraz pilnikiem usuwałam naklejkę spoza obrębu paznokci. Namęczyłam się z nimi niemiłosiernie, dawno tyle czasu nie spędziłam nad jednym zdobieniem. Tyle dobrego, że mani mi się bardzo podobało, efekt był świetny i zwracał uwagę.

08262_untitled08258_untitled08259_untitled08260_untitled

Teraz kilka słów o naklejkach wodnych. Rozróżniamy naklejki na arkuszach – ze wzorem całościowym (jak w dzisiejszym poście) oraz z pojedynczymi elementami (np ostatnie Angry Birds) oraz naklejki całopaznokciowe wycięte już na kształt paznokcia np (KLIK). Wszystkie przykleja się w ten sam sposób: zdejmując ochronną folię, potem namaczając w wodzie, a następnie zdejmując
z kartonika cienką folijkę z naklejką, która nakładamy na paznokieć. Należy ją dobrze docisnąć, by usunąć spod niej powietrze i wodę oraz osuszyć. Na co je naklejamy? Na każdy lakier, który ma stosunkowo gładką powierzchnię (by uniknąć pojawienia się bąbli powietrza). Lakier bazowy musi być dość dobrze podeschnięty, nie powinien być już plastyczny, aby uniknąć jego uszkodzenia oraz marszczenia się naklejki na brzegach. Całe manicure musi być pokryte top coatem – to zabezpieczy wzór przed odklejeniem oraz wyrówna niedoskonałości. Ja już od jakiegoś czasu jestem wierna Sally Hansen Insta Dri Top Coat, który przyspiesza wysychanie lakieru, świetnie wyrównuje i nadaje połysk. To chyba wszystkie podstawowe informacje o naklejkach wodnych. Jeśli jednak macie jakieś pytania – zapraszam do komentowania tutaj oraz na facebooku. Pozdrawiam! 🙂

08261_untitled

6 uwag do wpisu “Golden Rose WOW nr 09 and water decals

  1. Jeszcze nie próbowałam całopaznokciowych, wydaje mi się, że miałabym duże problemy z pousuwanie nadmiaru po bokach i przy skórkach, tak, żeby wyszło estetycznie

Skomentuj

