Orange with nude

Dzień dobry!

08341_untitled

Czasami pewnych połączeń kolorów nie możemy sobie wyobrazić – bo nieeee, niemożliwe, by to sensownie wyglądało. A czasami warto próbować. Ja zrobiłam mani w dwóch kolorach – pomarańczowy Rimmel nr 440 Sun Downer oraz franken nude i podobało mi się! Było kontrastowo i nietypowo, ale ciekawie. Zauważyłam też, że często takie kontrastowe mani u kogoś niekoniecznie mi się podobają, jednak jak sama spróbuję czegoś takiego, to zmieniam zdanie. A co Wy sądzicie
o takich połączeniach? Jak się Wam podobają? Pozdrawiam! 🙂

08339_untitled08340_untitled

2 thoughts on “Orange with nude

Skomentuj

