China Glaze I’m a Go Glitter + Essence Love is in the Air

Dzień dobry! 08352_untitled Tak wiem, to nie moje kolory, bo też ja sama bym sobie takiego żółtka nie kupiła 😀 Nie mówię, że brzydki – skądże, ale zdecydowanie nie mój. Essence C&G nr 191 Love is in the Air, to soczysty cytrynowy, który kryje po trzech warstwach i tak samo szybko się niszczy, jak wszystkie nowe Essence. Brokat, na który się zdecydowałam, to I’m a Go Glitter z nowej kolekcji China Glaze Surprise. Niestety, nowa Chinka zawiodła mnie konsystencją – lakier jest za rzadki. Lejąca baza powoduje, że nie da się nabrać na pędzelek większej ilości drobin, co automatycznie ogranicza możliwości lakieru – odpada „spadający brokat”, który chciałam w tym mani zrobić. Obawiam się, że cała kolekcja Surprise jest taka sama, bo mam też Glitter Up i jest tak samo rzadki. Szkoda, bo drobiny mają świetne kolory i super połączenia w buteleczkach. Są to pierwsze brokatowe lakiery ChG, z których nie jestem zadowolona. Natomiast całe mani wyglądało chyba dobrze i nosiło mi się nawet nieźle 😀 Ale większej ilości brokatu, bym nie zniosła, bo nie ukrywam – połączenie żółtego i niebieskiego, to dla mnie dramat. A Wy, co sądzicie o mani? Macie może Chinki Surprise? Jakie są wasze wrażenia? Ciekawa jestem… Pozdrawiam! 🙂 08353_untitled08349_untitled

6 thoughts on “China Glaze I’m a Go Glitter + Essence Love is in the Air

  1. jak zobaczyłam miniaturkę, to się baaardzo zdziwiłam 😀 nie spodziewałam się takiego żółtka tutaj 😀 ale prezentuje się całkiem całkiem 😉 jest taki, jaki ja najbardziej lubię – trochę rozbielony 😉

Skomentuj

