Barielle Mystery Woman

Dzień dobry!

08360_untitled

Przez jakiś czas nosiłam króciaki, bo niestety ostatnio moje paznokcie nie mają najlepszego okresu. To druga „awaria” w ciągu dwóch miesięcy. Aktualnie wyglądają już inaczej – są dłuższe i spiłowane na migdał, ale ich kondycja nie jest najlepsza. Wróciłam do odżywki NailTek III, mam nadzieję, że szybko się wzmocnią. Ale wróćmy do meritum, czyli lakieru. Tym razem naszło mnie na wspominki i wyciągnęłam Barielle Mystery Woman (kolekcja Vintage Wines), który już kiedyś pokazywałam TUTAJ. Jednak muszę zaznaczyć, że obecne zdjęcia lepiej oddają jego kolor. Nie będę się powtarzać, co do spraw technicznych ale zdecydowanie polecam – świetnie kryje, szybko schnie i ma piękny kolor. Enjoy! Pozdrawiam 🙂   08361_untitled08362_untitled

4 thoughts on “Barielle Mystery Woman

Skomentuj

