Rimmel 60 Seconds nr 200 Princess Pink with Miss Sporty Candy Shine nr 2 Pink Marshmallow

Dzień dobry!

08509_untitled

Czasami mam ochotę na coś „księżniczkowego” i dlatego czasami powstają takie mani, jak to dzisiejsze. Bazą jest delikatny, żelkowy róż Rimmel 60 Seconds nr 200 Princess Pink, który jest niezwykle urokliwy ale wymaga 4 warstw. Na szczęście, jak to Rimmel – szybko się nim maluje
i szybko schnie. Mnie ilość warstw aż tak bardzo nie przeszkadza. Idealnie z tym kolorem spasował glitter Miss Sporty Candy Shine w odcieniu nr 2 Pink Marshmallow. Zdecydowanie polecam ten brokat – ma świetne drobiny, genialnie się prezentuje i szybko schnie. Jedna warstwa daje efekt, jak na zdjęciach. To mani nosiło mi się bardzo dobrze i zmyłam je dopiero, kiedy już musiałam. A Wam, jak się podoba? Pozdrawiam! 🙂

08514_untitled08515_untitled08519_untitled08510_untitled08513_untitled

2 thoughts on “Rimmel 60 Seconds nr 200 Princess Pink with Miss Sporty Candy Shine nr 2 Pink Marshmallow

Skomentuj

