Dark holo distressed manicure

Dzień dobry!

08562_untitled

Mam ciemności w moim stylu – jest mrocznie i na dodatek holo. Pierwszy raz robiłam distressed manicure ale jak się okazało, to prosty mani, a efekt bardzo mi się podoba. Powtórzę z pewnością. Jako bazę dałam czarny lakier MySecret a do „ciapania” użyłam kilku lakierów holo z mojej kolekcji. Wszystkie są na zdjęciu. Maziaje robiłam pędzelkiem typu wachlarz oraz języczek. Wszystko pokryte top coatem Insta Dri od Sally Hansen. Jak się Wam podoba? Ja byłam bardzo zadowolona 🙂 Pozdrawiam!

08569_untitled

08567_untitledW słońcu:

08566_untitled08565_untitled

6 thoughts on “Dark holo distressed manicure

Skomentuj

