770 Seven Seventy nr 04

Dzień dobry!

08571_untitled

Tak, ja i neon, to bardzo rzadkie połączenie, ale zdarza się. Ten neon na dodatek dostałam, a że wszystkie dzieci trzeba kochać, to pomalowałam. Nie było źle 😉 Lakier marki Seven Seventy ma przyjemną konsystencję i niezły pędzelek i można powiedzieć, że jest neonowym żelkiem. Jako bazę dałam jedną warstwę średniokryjącego kremowego lakieru i dopiero na niej malowałam pomarańczką. Trzy warstwy dały radę. Schnie przeciętnie. Ogólnie, nie jestem fanką neonów, żadnych, ale no… dałam radę… 😀 A jak się Wam podoba? 🙂 Pozdrawiam!

08572_untitledW macie (z Foggy Top Coat Vipery):

08580_untitled08579_untitled

Skomentuj

