MIYO Organic with Life Trendy Colour 07

Dzień dobry!

08585_untitled

Mam coś wiosennego – jasnego i świeżego. Bazą tego mani był MIYO Mini Drops w odcieniu Organic – rozbielona cytryna. Świetny, delikatny kolor kryjący po trzech warstwach. Jak większość MIYO ma on przyjemną konsystencję i niezły pędzelek. Ten kolor wydał mi się dobrym tłem dla maleństwa od Life w odcieniu 07. Cytrynowe zielone i białe heksy bardzo pasowały kolorystycznie. Ten glitter, jest tak samo udany, jak reszta kolekcji. Na pędzelek nakłada się wystarczająca ilość drobin, szybko schnie i pięknie wygląda. U mnie jedna warstwa Life oraz warstwa top coatu. Całość, mimo że niekoniecznie w moim stylu, bardzo mi się podobała i naprawdę długo  chodziłam w tym mani. A jak się Wam podoba? Pozdrawiam 🙂

08583_untitled08584_untitled08587_untitled08589_untitled

Skomentuj

