MIYO Mini Drops nr 108 Chic with holo top coat

Dzień dobry!

08629_untitled

Po dłuższej przerwie przypominam się kanapką. Bazą został czerwony MIYO nr 108 Chic. Ładna, delikatna czerwień. Kryje chyba po trzech warstwach, jeśli dobrze pamiętam. Na zdjęciach kolor jest przekłamany przez holograficzny top coat od Colour Alike. Holo top nałożyłam jedną warstwą, po czym dodałam dodatkową warstwę przez środek (wzdłuż) każdego paznokcia, by stworzyć efekt trójwymiarowości. Nie nakładałam top coatu tradycyjnego, by nie osłabiać efektu holo. Całe mani mi się podobało i dobrze mi się je nosiło. A jak się Wam podoba? Pozdrawiam 🙂

08633_untitled

W słońcu:

08628_untitled

08631_untitled

4 thoughts on “MIYO Mini Drops nr 108 Chic with holo top coat

Skomentuj

