My Secret Chalky Matt Black with water decals

Dzień dobry!

08641_untitled

Dziś coś bardzo w moim guście – jest ciemność i element kwiatowy. Skusiłam się na nowość od MySecret – kredowe lakiery Chalky Matt w kolorze czarnym i białym. Dzisiaj pokazuję czarny. Jakie są moje wrażenia – wszystko byłoby super, gdyby pędzelek był lepiej wyprofilowany i cieńszy. Problem jest taki, że lakier ma gęstą, konkretną konsystencję i tym dużym pędzelkiem ciężko się go nakłada, trudno dokładnie domalować przy skórkach. Krycie ma dobre, bo dwie warstwy wystarczają. Schnie szybko i rzeczywiście jest matowy – kredowy. Paznokcie, gdzie przykleiłam naklejki są pociągnięte topem matującym Vipery – widać, że daje on bardziej satynowe wykończenie niż MS. Takie mani, to „mój świat”, świetnie się w nim czułam. A jak się Wam podoba? Pozdrawiam!:)

08636_untitled08639_untitled08642_untitled

5 uwag do wpisu “My Secret Chalky Matt Black with water decals

Skomentuj

