Elegant white and silver

Dzień dobry!

08745_untitled

Naszła mnie ochota na coś eleganckiego. I tak połączyłam biały lakier w satynowym wykończeniu ze srebrnym piaskiem oraz srebrnymi kryształkami. Biały, to MySecret Chalky Matt, który jest lepszy pod względem konsystencji od czarnego – jest rzadszy i o wiele lepiej się nim maluje (o czarnym pisałam TUTAJ). U mnie są dwie warstwy pokryte top coatem matującym Vipery. Ciekawa jestem, czy ten czarny taki mi się trafił, czy też ten kolor tak ma. Piasek, to Gabriella Salvete Stars nr 04 Mistero Grey (dwie warstwy). Nieskromnie powiem, że jestem bardzo zadowolona z efektu i usłyszałam kilka komplementów. A jak się Wam podoba? 🙂 Pozdrawiam!

08746_untitled

08741_untitled

08744_untitled

08748_untitled

6 thoughts on “Elegant white and silver

Skomentuj

