elegant dotticure in light colours

Dzień dobry!

08781_untitled

Mam fazę ostatnio na jasne lakiery, jakoś wiosna na mnie dziwnie działa 😀 Niedawno capnęłam za całe 1,5zł MIYO Mini Drops w kolorze Coco. Kremowa biel jest bardzo elegancka i idealna pod zdobienia. MIYO kryje po trzech warstwach i całkiem nieźle schnie, ma też ładny połysk po wyschnięciu. Do zrobienia kropek (za pomocą sondy) wykorzystałam jasny szary i czarny lakier. Całość pokryłam top coatem. Byłam bardzo zadowolona z tego mani, podobało mi się i dość długo je nosiłam. A jak się Wam podoba? Pozdrawiam 🙂

08780_untitled08779_untitled

08784_untitled

08786_untitled

4 uwagi do wpisu “elegant dotticure in light colours

Skomentuj

