Bell HYPOallergenic nr 35

Dzień dobry!

08835_untitled

Na Rossmannowej promocji skorzystałam, a jakże 😀 Na blogach pewni teraz głośno będzie o łupach. Trudno się dziwić, według mnie, było na co się skusić. Cieszę się, że kupiłam lakiery marki Bell HYPOallergenic, bo zapowiadają się zacnie. Jako pierwszy użyłam nr 35, czyli grafit ze srebrnymi drobinami. Ma konkretną, kryjącą konsystencję (dwie warstwy wystarczają), stosunkowo wąski ale wygodny pędzelek i dość szybko schnie. Po wyschnięciu ma niezły połysk, ale drobinki lekko wystają i potrzeba dwóch warstw top coatu aby ładnie pokryć powierzchnię. Kolor jest ciemny, głęboki
a drobinki dobrze widoczne. Lakier jest zdecydowanie w moim guście i z czystym sumieniem polecam. Co sądzicie? Pozdrawiam 🙂

08840_untitled

08839_untitled08841_untitled

6 thoughts on “Bell HYPOallergenic nr 35

  1. właśnie sobie uświadomiłam, że w moim Rossmannie nie ma szafy Bell 😦 w sumie niewiele kupiłam w tej promocji i żadnego lakieru kolorowego, ale z Bell pewnie bym coś przygarnęła… śliczny ten Twój

Skomentuj

