White sand and peach

Dzień dobry!

08866_untitled Ciąg dalszy manicure z udziałem Rossmannowych łupów. Tym razem piasek Summer Sand od Lovely w kolorze białym (numer 1) oraz lakier Hello Summer od Wibo
w kolorze nr 2. Tak jak biały piasek mnie miło zaskoczył, tak niestety brzoskwinia prócz koloru niczym nie zachwyca. Ale po kolei. Piasek ma dość gęstą konsystencję
i stosunkowo szeroki pędzelek, przez co można zrobić nierówności na paznokciach. Malować należy nim ostrożnie i cienkimi warstwami – trzy wystarczą. W butelce widać delikatny, srebrny shimmer, ale na paznokciach – chyba nawet z lupą go nie widać 😉 I teraz mały koszmarek, czyli Hello Summer nr 2. Cudny kolor – brzoskwinia, ale niezbyt ciepła, wpadająca w róż. Idealny kolor dla mnie. W butelce widać też drobny, srebrny shimmer, który przy dokładniejszych oględzinach jest widoczny na paznokciach. Lakier ma zbyt gęstą konsystencję, która nie poziomuje się sama, przez co bardzo łatwo zrobić bardzo efektowne „góry doliny”. Mimo gęstej konsystencji wcale nie kryje zbyt dobrze – musiałam nałożyć trzy warstwy by uzyskać zadowalające krycie. Czas schnięcia niestety też nie powala. Szkoda, bo tak utrudnione malowanie nie będzie mnie zachęcać do ponownego użycia, a kolor naprawdę mi się podoba. Mam nadzieję, że to tylko ten odcień jest taki trudny, ale nie wiem, bo to jedyny Hello Summer w mojej kolekcji.
A Wy macie inne, używałyście? I jak się podoba połączenie i same kolory? Pozdrawiam!

08865_untitled

08862_untitled

08860_untitled

08868_untitled

4 uwagi do wpisu “White sand and peach

Skomentuj

