Eveline MiniMax 931 & 958

Dzień dobry!

08894_untitled

Mam słodko-gorzkie mani, dwa MiniMaxy w odcieniach 931 (róż) i 958 (czarny/grafit). Połączenie kolorów mi pasowało, a cyrkonie dodałam jako „most” kolorystyczny.
Co do samych lakierów – róż jest bardziej pudrowy niż na zdjęciach, ma mniej fioletu, jest naprawdę delikatny – piękny. Kryje po trzech warstwach, dobrze się nim maluje
i w miarę szybko schnie. Czarny, czy właściwie grafit z mnóstwem drobinek, ma lepsze krycie, schnie szybciutko, a drobinki są bardzo urocze. Cyrkonie przykleiłam na top coat, całe mani też pociągnięte top coatem. Fajnie mi się nosiło to manicure, podobało mi się. A co Wy sądzicie? Pozdrawiam! 🙂

08884_untitled08892_untitled08889_untitled

08895_untitled

3 thoughts on “Eveline MiniMax 931 & 958

Skomentuj

