Rimmel by Rita Ora nr 300 Glaston-Berry

Dzień dobry!

08900_untitled

Nowa kolekcja lakierów Rimmel od Rity Ory jest naprawdę świetna ale po namyśleniach zakupiłam jedną sztukę, bo ostatnio kolekcjonuję czerwienie. Kusił mnie odcień nr 408 Peachella, ale na żywo okazał się dla mnie zbyt ciepły. Glaston-Berry, to intensywna czerwień z nutą maliny – idealnie wpisuje się w moje gusta. Lakier ma genialną konsystencję i wygodny pędzelek – malowanie idzie błyskawicznie. Kryje wystarczająco po dwóch warstwach, schnie szybko. Rimmel trzyma poziom, co bardzo mnie cieszy. Co myślicie o nowych Rimmelach i tym kolorze? Pozdrawiam! 🙂

08897_untitled08899_untitled

W słońcu:

08903_untitled

4 uwagi do wpisu “Rimmel by Rita Ora nr 300 Glaston-Berry

  1. Przpiękny jest ten pomidorek 🙂 Jestem w ogóle fanką czerwieni 🙂 teraz jeszcze 1% ze sprzedaży m.in rimmela idzie na pomoc fundacji DKMS, więc ja w tym roku zakupiłam wszystkie kolorki z tej serii 😀 U mnie się nie zmarnują, a można pomóc 😉

Skomentuj

