MIYO Pastel Nude with Miss Selene 172

Dzień dobry!

08954_untitled

Naszła mnie ochota na nude na paznokciach, bo bardzo dawno nie nosiłam. Padło na świeży nabytek – MIYO od Pierre Rene w kolorze Pastel Nude. Dodałam trochę błyskotek, czyli drobny glitter z Miss Selene nr 172. To mani malowałam już jakiś czas temu, ale jeśli dobrze pamiętam, to nudziak potrzebował 3 warstw. Sechł przeciętnie, ale nie jakoś męcząco długo. Gorszy w obsłudze jest glitter, bo ma gęstą bazę, a drobin raczej niewiele i trzeba się troszkę pomęczyć, by coś wyłowić i jeszcze ładnie to nałożyć. Same drobiny są świetne, połyskują na zielono i niebiesko. Miss Selene niestety schnie dość długo. Poza tym, chyba za szybko wszystko nakładałam, bo top coat elegancko mi „zbąblił”… Ale pokazuję, bo bąbelki nie rzucają się tak mocno
w oczy. Chyba… 😀 Pozdrawiam! 🙂

08955_untitled

08956_untitled

08963_untitled

2 thoughts on “MIYO Pastel Nude with Miss Selene 172

Skomentuj

