Eveline Color Edition nr 34 with Essence Make It Golden nr 67

Dzień dobry!

09053_untitled

Nie mam zbyt wielu lakierów Eveline, więc ostatnio kupiłam dwa z serii Color Edition. Dziś pokazuję kolor nr 34, malinowy róż, który u mnie na zdjęciach niestety zbyt fioletowo wyszedł. Poza tym, lakier ma fioletowy shimmer, który zupełnie opadł na dno. Wymieszanie go z lakierem praktycznie było niemożliwe, więc na paznokciach go prawie w ogóle nie widać. Lakier ogólnie ma fajną konsystencję, nieźle się nim malowało, kryje po dwóch grubszych warstwach. Wysechł dość szybko. Pędzelek, gdyby nie to, że mój ma wadę fabryczną i musiałam go sama przycinać, byłby bardzo dobry. Końcówki starły się stosunkowo szybko, ale odprysków nie miałam. Kolor mi się podoba, świetny na lato. A złoty glitter (Essence Make It Golden) idealnie się z nim zgrał i tak powstał dość elegancki duet. A Wam, jak się podoba? Pozdrawiam 🙂

09046_untitled

09047_untitled

09054_untitled

2 thoughts on “Eveline Color Edition nr 34 with Essence Make It Golden nr 67

Skomentuj

