Rimmel 60 Seconds Super Shine Rose Libertine and Too Cool to tango

Dzień dobry!

09118_untitled

Obkupiłam się ostatnio w piękne lakiery z nowej kolekcji 60 Seconds od Rimmela. Do tego mani połączyłam dwa: jasny niebieski Too Cool To Tango nr 855 i różowy Rose Libertine nr 405. Ponieważ to nie jest aktualne mani, to nie pamiętam, jak z kryciem. Jednak wydaje mi się, że nakładałam po 3 cienkie warstwy. Pędzelki, schnięcie, połysk – wszystko super. Kolory cudne. A połączenie bardzo mi się podoba, a Wam? Pozdrawiam! 🙂

09117_untitled09115_untitled

09125_untitled

W słońcu:09122_untitled

Skomentuj

