BarryM Stop The Clock with Essie As Gold As It Gets

Dzień dobry!

09251_untitled

Po dłuższej przerwie i awarii kształtu przybywam z cudnym lakierem BarryM
w kolorze Stop The Clock. Jako świecidełko posłużył tutaj Essie As Gold As It Gets. Barry jest trochę zbyt ciepły dla mnie, ale jeszcze mieści się w granicach mojej akceptowalności. Na dodatek lakier był wybierany przez mężczyznę – jestem dumna! Moja szkoła 😀 Barry kryje po trzech warstwach, ale maluje się nim świetnie, ma bardzo płaski i dość szeroki pędzelek, konsystencja jest przyjemna w użytkowaniu. Schnie szybko. Essie, to cudowne złotko, które bardzo lubię. Tutaj nałożyłam go dwie warstwy. Całość pokryta top coatem Sally Hansen Diamond Flash. Byłam bardzo zadowolona z tego mani i świetnie mi się je nosiło. A jak się Wam podoba?

09252_untitled09253_untitled09254_untitled

3 uwagi do wpisu “BarryM Stop The Clock with Essie As Gold As It Gets

Skomentuj

