Revlon Brilliant Strenght 20 Beguile

Dzień dobry!

09315_untitled

Skorzystałam niedawno z promocji w Hebe i capnęłam Revlona Brillant Strenght nr 20 Beguile. Duochrom o pięknym odcieniu granatu, który zmienia się w fiolet. Niestety, efekt jest widoczny tylko w bardzo korzystnym i specyficznym świetle. Na zdjęciach nie udało mi się go uchwycić. Lakier kryje po dwóch warstwach i szybko schnie. U mnie z top coatem Sally Hansen Diamond Flash. Mimo słabego duochromowego efektu, lakier bardzo mi się podoba. A co Wy o nim sądzicie? Pozdrawiam 🙂

09313_untitled09318_untitled

09319_untitled09320_untitled

2 uwagi do wpisu “Revlon Brilliant Strenght 20 Beguile

Skomentuj

