Claire’s Apple

Dzień dobry!

09374_untitled

Ja i neon – świat się kończy! I na dodatek sama go kupiłam. Wybrałam Apple od Claire’s, bo to jeszcze taki kolor, jaki toleruję. Lakier ma przyjemną konsystencję, ale kryje po trzech warstwach – po dwóch miałam prześwity. Nie umiem określić czasu schnięcia, bo malowałam, gdy było bardzo ciepło, więc nawet po drugiej warstwie lakier już gęstniał. Co do samego koloru – bardzo mi się podoba! Świetnie się go nosiło. A co Wy o nim sądzicie? Pozdrawiam! 🙂

09376_untitled09377_untitled

09382_untitled

6 thoughts on “Claire’s Apple

Skomentuj

