Miss Sporty Clubbing Color 035 with glitter

Dzień dobry!

09418_untitled

Nie jestem fanką brązów, ale ten z nowej kolekcji Miss Sporty Clubbing Color Less Than 1 Minute wyjątkowo mnie zainteresował. I nie żałuję zakupu, bo o dziwo bardzo dobrze się w nim czułam. Lakier ma ładny, niezbyt ciepły odcień brązu, przyjemną konsystencję i wygodny pędzelek. Malowanie nie sprawia problemów, schnie dość szybko, kryje po dwóch warstwach. Nie byłabym sobą, gdybym nie wypróbowała przy tej okazji nowego brokatu – Trendy Colors nr 01 od Ados. Mogę zdecydowanie polecić ten glitter – ma dość dużo drobinek i stosunkowo łatwo się go nakłada. A kolor drobinek mnie urzekł! Całość bardzo mi się podobała. A jak się Wam podoba? Pozdrawiam! 🙂

09410_untitled

09415_untitled

09414_untitled

4 uwagi do wpisu “Miss Sporty Clubbing Color 035 with glitter

Skomentuj

