Green, gold and rhinestones

Dzień dobry!

09617_untitled

Mam mani na bogato i raczej jesiennie – zielony Kobo nr 48 Confidence, złota mgiełka Wibo nr 174 i cyrkonie w złotych otoczkach. To mój pierwszy lakier Kobo, jaki miałam okazję używać. Kolor ma piękny, kryje po dwóch warstwach i ma wygodny pędzelek, płaski ale szkoda, że nie szerszy. Mgiełka Wibo jest bardzo fajna, lubię efekt starego złota, jaki daje już po jednej warstwie. Cyrkonie są dość duże tzn wystające, ale mi akurat to nie przeszkadza. Jednak rozumiem, że komuś się może tak duża ozdoba nie podobać. Fajnie mi się nosiło to mani. A jak się Wam podoba? Pozdrawiam! 🙂

09604_untitled

09605_untitled

09606_untitled

09613_untitled

09614_untitled

2 thoughts on “Green, gold and rhinestones

Skomentuj

