Cien nr 11 purple dream + Wibo EG 169

Dzień dobry!

09733_untitled

Dawno nie nosiłam żadnej kanapki, ale ta dzisiejsza to dzieło przypadku. Planowałam test lakieru Cien nr 11 purple dream z Lidla, jednak okazało się, że lakier nie kryje nawet po trzech warstwach. Nie miałam nerwów na nakładanie kolejnych, bo nie wiedziałam, jaki będzie tego efekt. Postanowiłam nałożyć na niego lakier Wibo Express Growth nr 169 by zakończyć męczarnie. I tym sposobem powstała bardzo efektowna kanapka według mnie. Całość zatopowania Insta Dri od Sally Hansen. Jak się Wam podoba dzieło przypadku? 🙂 Pozdrawiam!

09731_untitled

09728_untitled

09734_untitled

09729_untitled

2 uwagi do wpisu “Cien nr 11 purple dream + Wibo EG 169

Skomentuj

