Pink and blue

Dzień dobry!

09774_untitled

Pokusiłam się na takie połączenie – różowy żelek i niebieski glitter. Obydwa, to Miss Sporty – różowy, to Gel Shine nr 480, a niebieski to Oh My Gem! nr 4. Lakiery Gel Shine, to nowa linia Miss Sporty, która jako kolejna firma wprowadziła żelopodobne lakiery. Rzeczywiście połysk tego lakieru robi wrażenie, natomiast krycie iście żelkowe – 4 warstwy. Kolor jest genialny, bardzo mi się podoba, jednak ubolewam trochę nad tym słabym kryciem. Oh My Gem!, to niebieskie drobinki w niebieskiej bazie. Lakier jest niekryjący – dla mnie wymaga kolorowej bazy. Tutaj użyłam Rimmela Aye Aye Sailor, potem nałożyłam dwie warstwy glitteru. Jest niesamowity! Cudownie połyskuje, jest naprawdę widowiskowy. Nie będę wspominać zmywania… Niestety, jest fatalny do zmycia. Lubię nietypowe połączenia, świetnie mi się i to nosiło. A jak się Wam podoba? Pozdrawiam!

09776_untitled

09778_untitled

09784_untitled

09783_untitled

4 uwagi do wpisu “Pink and blue

Skomentuj

