Dark sparkling purple, white and water decals

Dzień dobry!

09825_untitled

Spodobały mi się takie połączenia – efektowny lakier, krem i naklejki. Tym razem pomalowałam lakierem Just In od Ingrid w kolorze 351 i białym Chalky Mattem
z MySecret. Ingrid jest świetny! Ma genialny, połyskliwy kolor, przyjemną konsystencję, kryje po 3 cienkich warstwach lub dwóch grubszych. Całość połączyłam fioletowo – białymi kwiatowymi naklejkami wodnymi. Świetnie mi się to mani nosiło
i żałuję, że musiałam je szybko zmyć przez mechaniczne uszkodzenie :/ A jak się Wam podoba? Pozdrawiam 🙂

09817_untitled

09828_untitled

09819_untitled

W słońcu:

09826_untitled

2 thoughts on “Dark sparkling purple, white and water decals

Skomentuj

