Peach with gold

Dzień dobry!

09877_untitled

Niestety, dopadła mnie awaria paznokci. Przymusowe skrócenie wcale mi się nie podoba ale nie miałam wyjścia. Pierwsze mani po „tragedii”, to brzoskwinia Poezja numer 49/6 i złotko od Miss Sporty Oh My Gem! nr 1. Nie uważam, by tego typu odcienie mi pasowały jakoś szczególnie, chociaż podobają mi się. Ten jest bardzo ładny, kryje po 3 warstwach, co jest trochę dziwne, bo sam lakier ma dość treściwą konsystencję. Nie umiem ocenić, jak schnie, bo zatopowałam go szybko. Złotko od MS, to drobny złoty brokat w bezbarwnej bazie. Nałożyłam go na warstwę brzoskwini. Wszystko pokryte top cotem Sally Hansen Diamond Flash. Teraz, po kilku butelkach Insta Dri i Diamond Flash mogę ocenić, że DF jest lepszy od ID – przede wszystkim nie gęstnieje tak szybko i chyba ciut mniej się kurczy. Jak się Wam podoba to mani? Pozdrawiam! 🙂

09873_untitled

09879_untitled

09874_untitled

4 uwagi do wpisu “Peach with gold

Skomentuj

