Brown by Be Beauty

Dzień dobry!

09969_untitled

Od mojej Przyjaciółki dostałam lakier Be Beauty z Biedronki. Lakiery te są produkowane przez firmę Bell, jednak nie znalazłam na opakowaniu numeru/oznaczenia koloru. Mogę tylko powiedzieć, że to po prostu brązowy 😀 I to bardzo ładny! Tak, jak nigdy nie byłam fanką tego koloru na paznokciach, to teraz nadeszła odmiana. Wyśmienicie mi się go nosiło. A poza tym, sam lakier ma przyjemną konsystencję, kryje po dwóch warstwach i ma całkiem fajny pędzelek. Co o nim sądzicie? Macie jakieś lakiery z Biedronki? Pozdrawiam! 🙂

09970_untitled

09975_untitled09971_untitled

4 thoughts on “Brown by Be Beauty

Skomentuj

