Orly Frosting with golden glitter

Dzień dobry!

IMG_3207

Natchnęło mnie na coś jaśniejszego i tak po raz pierwszy nosiłam Orly Frosting. Kremowy odcień lakieru ze złotym shimmerem bardzo ładnie prezentuje się na dłoniach ale oczywiście nie mogłam się powstrzymać, by nie dołożyć do niego brokatu. Wybrałam dwa o złotych drobinach – Essence Make It Golden oraz Life nr 47, która ma dodatkowo holograficzne heksy. Całość pokryta Sally Hansen Diamond Flash. Świetnie mi się nosiło to mani. A jak się am podoba? Pozdrawiam 🙂

IMG_3218

IMG_3209

IMG_3211

IMG_3214

IMG_3212

IMG_3213

Skomentuj

