Orly Color Blast Green Flakie Matte Top Coat

Dzień dobry!

IMG_3263

Flakesowe top coaty, to zawsze dobry wybór! Ja uwielbiam je we wszystkich kolorach. Tym razem wypróbowałam matowy top od Orly w kolorze zielonym. Według mnie, tego typu topy najlepiej prezentują się na czarnym, dlatego też i u mnie bazą jest czarny lakier. Nałożyłam dwie warstwy Orly, które wyschły dość szybko na mat. Efekt mi się podoba, ale myślę, że z tradycyjnym topem, w połysku też będzie świetnie wyglądać. Jak się Wam podoba? Pozdrawiam 🙂

IMG_3266

IMG_3259.JPG

IMG_3264

IMG_3257

2 thoughts on “Orly Color Blast Green Flakie Matte Top Coat

Skomentuj

