China Glaze Let The Beat Drop

Dzień dobry!

IMG_3287

Kolorowe, neonowe, połyskliwe, matowe… Brokatowe toppery! Kocham wszystkie, bez wyjątku. Dlatego China Glaze Let The Beat Drop musiał być mój. Różowe, fioletowe
i pomarańczowe heksy  tworzą neonową mozaikę w niemal bezbarwnej bazie. Dlaczego niemal? Bo ma ona lekki różowawy odcień, co trochę mi się nie podoba, bo powoduje spadek kontrastu między czarnym lakierem, który użyłam jako bazę,
a kolorowymi drobinami. Na białym lakierze na pewno też ten odcień nie będzie ładnie wyglądał. To jedyny minus tego lakieru. Poza tym, dość łatwo się nim maluje, szybko schnie i według mnie, robi naprawdę świetnie wrażenie. U mnie jedna warstwa glitteru i top coat. Co sądzicie o takim połączeniu? Pozdrawiam! 🙂

IMG_3293

IMG_3294

IMG_3298

6 thoughts on “China Glaze Let The Beat Drop

Skomentuj

