Golden Rose Express Dry nr 86 & Donegal Beauty Shine 7160

Dzień dobry!

IMG_3445

Trochę jesienny kolor pokazuję tym razem, ale ja lubię brudne zielenie przez cały rok. Jako błyszczący i kolorowy dodatek złoto – różowy glitter od Donegal. Lakier bazowy, to Golden Rose Express Dry 86 – bardzo przyjemny w konsystencji, kryje po dwóch warstwach i dość szybko schnie. Glitter od Donegal jest może niezbyt odkrywczy
w kolorystyce, ale kupiłam go z ciekawości, bo nie mam nic tej firmy. Nie zawiódł mnie, ale też nie powalił. Średnia ilość drobinek w bezbarwnej bazie jest zadowalająca, lakierem maluje się dobrze. Efekt końcowy jest przyjemny, glitter ładnie się błyszczy a drobinki rozłożone są równomiernie. Całość mi się podoba, a co Wy sądzicie? Pozdrawiam! 🙂

IMG_3448

IMG_3444

IMG_3456

IMG_3447

2 thoughts on “Golden Rose Express Dry nr 86 & Donegal Beauty Shine 7160

  1. Dziś kupiłam ten sam lakier z Golden Rose. Rewelacyjny odcień, wpadł mi w oko między tymi setkami opakowań i wręcz krzyczał „weź mnie”. Ciekawe połączenie ze złotem. Bardzo ładnie

Skomentuj

