China Glaze Sleeping Under The Stars

Dzień dobry!

IMG_3484

Wreszcie udało mi się obfotografować manicure z lakierem China Glaze Sleeping Under The Stars, który pochodzi z jesiennej kolekcji The Great Outdoors. Lakier ma przegenialną konsystencję, gdyż jest niemal jednowarstwowy. Ja i tak nałożyłam dwie, bo malowałam cienkimi warstwami. Lakier sechł szybko, niestety, nie wiem, czy to ja miałam pecha, cy on ma taką tendencję, ale za każdym razem lekko bąblił. Całość pokryta top coatem. Jak się Wam podoba? Pozdrawiam 🙂

IMG_3488

IMG_3485

IMG_3489

Skomentuj

