Lovely Trend Edition nr 6

Dzień dobry!

IMG_3573

Ostatnio stemplowo, więc teraz teraz tylko swatch lakieru Lovely Trend Edition
w odcieniu 6. Jest to piasek, ale z typu delikatnych nie ostrych. Jego struktura nie jest zbyt ostra a także nie jest zupełnym matem. Kryje po 2 grubszych warstwach, dość szybko schnie i jak na piasek, łatwo się zmywa. Trzymał się u mnie dobrze, nie tracił faktury. Jedyny minus, to kolor – piękny zielony morski, który niestety mimo odżywki jak bazy pofarbował mi niektóre paznokcie. Domycie skórek też nie było zbyt łatwe. Ogólnie jednak lakier na plus, podoba mi się, ja lubię taką fakturę więc dobrze mi się go nosiło. A jak się Wam podoba? Pozdrawiam 🙂

IMG_3578

IMG_3587

IMG_3579

One thought on “Lovely Trend Edition nr 6

Skomentuj

