Essie Bahama Mama with Debby Color Play 55

Dzień dobry!

img_3906

Kilka lakierów Essie wpadło w moje ręce w czasie krótkiej bytności tej marki
w Rossmannie. Wcześniej pokazywałam już Sole Mate, a tym razem mam Bahama Mama. Wracając jednak do Rossmanna – pewnie nie każda z Was zauważyła, ale tak – przez pewien czas (krótki, może 2-3 tygodnie) w sierpniu w drogeriach pojawił się nieduży stand Essie. Cena którą widziałam na początku, to było 29zł, jednak po tygodniu (co prawda w innym Ross), było to 9,9zł. Wybór kolorów nie był zbyt duży, ale były klasyki, które zawsze warto mieć. Zapytałam Panią w Rossmannie o co kaman i czy to na stałe, na co odpowiedziała, że to tylko taki rzut oraz, że można spodziewać się kosmetyków z wyższych półek w czasowej sprzedaży. A teraz już temacie lakierów – ten Essie kryje po dwóch warstwach, maluje się nim błyskawicznie, wysycha też szybko. Debby Color Play nr 55, to mgiełka w fioletowym kolorze o delikatnym duochromowym efekcie, którego nie udało mi się pokazać na zdjęciach. Nałożyłam jej dwie warstwy. Całość pokryta Sally Hansen Diamond Flash. Jak się Wam podoba? 🙂 Pozdrawiam!

img_3896

img_3897

img_3899

img_3905

Skomentuj

