Lovely Stay Beautiful nr 1

Dzień dobry!

img_4030

Lovely wypuściło niedawno nową kolekcję lakierów Stay Beautiful. Ja skusiłam się na jeden, który wyglądał na najbardziej nietypowy i jest to numer 1. Jak go opisać? Nie mam pojęcia. W butelce wygląda jak piasek, ale jak się okazuje nim nie jest. Jest lakierem typu glitter, nie ma kolorowej bazy, za to ma mnóstwo maleńkich drobin w biało-perłowym kolorze oraz heksy w jasnych barwach. Nie wiem czy każda buteleczka tego lakieru taka jest, ale mój jest zbyt gęsty. Do w miarę dobrego krycia potrzebowałam trzech warstw, więc malowanie ostatniej było już naprawdę uciążliwe. Lakier po wyschnięciu zostawił lekko chropowatą powierzchnię, nie wiedziałam, co z tym zrobić, więc pomalowała wszystko warstwą top coatu. Nie nałożyłam ich więcej, gdyż wtedy byłoby już zdecydowanie za grubo. Podoba mi się ten lakier, pięknie błyszczy, jest efektowny, jednak chyba już więcej nie skuszę się na malowanie nim solo, a na kolorowej (białej lub gołębiej bazie). A co Wy o nim sądzicie? Pozdrawiam! 🙂

img_4035

IMG_4037.JPG

img_4039

 

Skomentuj

