Miss Sporty Check Matte nr 1 and 3

Dzień dobry!

img_4109

 Bardzo podoba mi się matowe/satynowe wykończenie lakieru, dlatego też skusiłam się na dwa odcienie matowych Miss Sporty. Kupiłam nr 1 i 3, czyli szary raz zgaszony róż. Kolory i wykończenie bardzo mi się podobają, są naprawdę piękne i świetnie prezentują się na paznokciach. Jednak lakier kryją dopiero po trzech warstwach
i niestety mają tendencję do zostawiania smug, co widać niestety na zdjęciach. Na żywo nie rzuca się to tak w oczy, jednak na zdjęciach brzydko wygląda. Mimo to lubię te lakiery za wykończenie i kolory. A Wy co o nich sądzicie? Pozdrawiam 🙂

img_4104

img_4111

img_4115

img_4107

2 uwagi do wpisu “Miss Sporty Check Matte nr 1 and 3

  1. Uwielbiam ich lakiery, właśnie za gamę kolorów i najwygodniejszy pędzelek! A co do jakości to naprawdę jest spoko, no i mi wystarczą tylko dwie warstwy 😉

Skomentuj

