Red with green glitter – Christmas manicure

Dzień dobry!

img_4133

Chyba każdemu połączenie kolorów czerwonego i zielonego kojarzy się ze Świętami Bożego Narodzenia. Ja też zrobiłam manicure z tymi odcieniami. Czerwony, to MySecret  nr 278 Summer Fiesta, który nie jest typowym świątecznym kolorem, bo jest bardziej ceglasty (na zdjęciach nie widać tego zbyt dobrze), ale byłam go ciekawa
i dlatego użyłam tym razem. Zielone heksy, to też MySecret – seria Nail Art numer 268 Emerald Sparkle. Lakier ten ma przeźroczystą bazę i uważam, że nie nadaje się do malowania pędzelkiem, ale do „glitter placement”, czyli układania drobin patyczkiem/sondą, co też robiłam w tym mani. Całość pomalowałam Sally Hansen Diamond Flash. Jak się Wam podoba? Pozdrawiam 🙂

img_4130

img_4131

img_4137

img_4135

Skomentuj

