Winter Manicure

Dzień dobry!

img_4149

Tym razem przychodzę z typowo zimowymi paznokciami. Biała baza, to lakier Golden Rose, cieniowanie zrobiłam L’oreal Color Riche 853 Menthe Glace oraz China Glaze Boho Blues. Do nakładania niebieskich lakierów użyłam gąbeczki do makijażu, ale takiej okrągłej, płaskiej, jak są w pudrach. Całość pomalowałam jedną warstwą Diamonds are Forever od Wibo w odcieniu 3. Złote gwiazdki nie są typowo paznokciową ozdobą, bo kupiłam je kiedyś w Empiku w innym celu i niestety nie są one idealne do tego celu, bo pod wpływem topu lekko puściły farbę. Zepsuło to trochę efekt, ale na żywo otoczka wokół gwiazdek nie był aż tak widoczna. Całość pokryta Diamond Flash. Byłam bardzo zadowolona z tego manicure, świetnie się nosiło. Jak się w podoba? Pozdrawiam 🙂

img_4142

img_4143

IMG_4144.JPG

img_4141

img_4146

img_4147

Skomentuj

