Miss Sporty Wonder Metal nr 2 Incredible Gold

Dzień dobry!

img_4180

Skusiłam się na brzydala od MS 😉 Nowa seria Wonder Metal, to metaliczne lakiery
w czterech odcieniach. Jak kupowałam, nie było srebrnego, wybrałam więc tylko numer dwa, czyli złoto-zielony. Lakier kryje dobrze, wystarczają dwie warstwy. Jak widać na zdjęciach, zostawia pociągnięcia pędzla, jednak jak już kiedyś pisałam, nie przeszkadza mi to. Schnie dość szybko, ładnie metalicznie błyszczy, jednak nie powiedziałabym by był to typowy złoty kolor… Ja w nim widzę dość dużo zieleni.
U mnie z top coatem, który miejscami zbąblował, niestety…A co Wy o nim myślicie? Pozdrawiam! 🙂

img_4184

img_4181

img_4187

Zapisz

Zapisz

Skomentuj

