P2 Techno Chrome 030 Bronze Cut

Dzień dobry!

img_4319

P2 wypuściło jakiś czas temu serię lakierów metalicznych. Ponieważ mam fazę na takowe, to zakupiłam kilka kolorów. Pierwszy, który najbardziej mi się spodobał, to odcień Bronze Cut (chociaż nie wiem, co on ma wspólnego z brązem…) i ten też dziś pokazuję. Nałożyłam tutaj 3 warstwy koloru, jednak wystarczyłyby dwie, bo kryje naprawdę dobrze. Jednak zanim się zorientowałam, że mogę zminimalizować prostym trikiem pociągnięcia pędzelka byłam już po drugiej warstwie koloru. I tak na drugą warstwę nałożyłam top coat, a potem ostatnią koloru. Nie pokrywałam go topem. Bardzo podoba mi się ten kolor. A co Wy sądzicie? Pozdrawiam 🙂

img_4322

img_4326

IMG_4318.JPG

Skomentuj

