Elegant stamping manicure

Dzień dobry!

img_4327

Dawno nie robiłam stempli, więc nadeszła na nie pora. Bazą był w tym manicure Essence Bloggers’ Beauty Secrets w odcieniu nr 1 Be Happy + Smile (2 warstwy), czarnym lakierem My Secret robiłam stemple, a wypełniałam złotym MissX nr 245. Całość pomalowana top coatem Sally Hansen Diamond Flash. Bardzo mi się podobało to mani, dobrze się w nim czułam. A co Wy o nim sądzicie? Pozdrawiam 🙂

img_4329

img_4330

img_4334

img_4336

img_4328

 

Skomentuj

