Miss X Color Fashion nr 231

Dzień dobry!

img_4360

Dzisiaj pokazuję pierwszy raz paznokcie przedłużane hybrydą. Nie są idealne, niestety, muszę trochę się wprawić – zarówno w budowanie krzywej C, jak i polerowanie powierzchni po utwardzeniu. Muszę wbić sobie do głowy, że nie piłuję paznokcia, tylko masę hybrydową 😀 Przedłużenie, to maksymalnie 2-3mm na paznokciu. Wykonałam je bazą proteinową z Indigo, którą pomalowałam zwykłym topem hybrydowym, też
z Indigo. Top przetarłam cleanerem, po czym pomalowałam paznokcie normalnym lakierem – Miss X w kolorze 231 i zwykłym topem tym, co zawsze, czyli Sally Hansen Diamond Flash. Miss X kryje po dwóch warstwach zadowalająco, ma ładny malinowo czerwony kolor z pięknymi złotymi drobinami. Manicure trzymał się bez uszczerbku od niedzieli do środy (zmywałam, bo mi się znudził ;)). Jak się Wam podoba zarówno lakier jak i przedłużenie? Pozdrawiam! 🙂

img_4365

img_4364

img_4355

img_4359

Skomentuj

