Pistachio green with glitter by Miss Sporty

Dzień dobry!

IMG_4609

Dzisiaj pokazuję coś zdecydowanie wiosennego. Pistacjowy odcień Miss Sporty Clubbing Color, to numer 021. Jest naprawdę dobrej jakości, jak na niedrogi pastelowy lakier, bo kryje po trzech warstwach i nie zostawia smug. Maluje się nim łatwo i dość sprawnie, jedyne co zauważyłam to to, że przy ostatniej warstwie lakier już trochę gęstniał. Jako połyskliwy dodatek użyłam glitteru Candy Shine, też od Miss Sporty w odcieniu numer 004. Nałożyłam jedną warstwę. Całość pomalowana top coatem Sally Hansen Diamond Flash. Jak się Wam podoba? Ja się bardzo dobrze czułam w tym mani 🙂 Pozdrawiam!

PS paznokcie są naturalne, nie przedłużone, jedynie utwardzone bazą hybrydową.

IMG_4610

IMG_4607.JPG

IMG_4616

 

 

Skomentuj

