Essie Need a Vacation with Wibo Strobing Nail Polish

Dzień dobry!

IMG_4713

Na wyprzedaży w Hebe zaopatrzyłam się w kilka nowych Essie, między innymi w Need a Vacation. Jest to dość słodki róż, który kryje po 2-3 warstwach. Jednak chciałam dodać czegoś błyszczącego do tego kremowego odcienia. Dlatego sięgnęłam po Wibo Strobing Nail Polish w odcieniu nr 2. Tym sposobem róż nabrał opalizującej na fioletowo-srebrno poświaty. Rozświetlacz jest mocno napakowany drobinkami
i naprawdę pięknie się błyszczy – nałożyłam tylko jedną warstwę. Bardzo mi się podobało to połączenie. A co Wy o nim myślicie? Pozdrawiam 🙂

IMG_4714

IMG_4718

IMG_4715

IMG_4716

IMG_4721

IMG_4720

Skomentuj

