Eveline Metallic Matt nr 183 with stamping

Dzień dobry!

IMG_4827

Prezentuję kolejny lakier Eveline z serii Metallic Matt (był już fioletowy KLIK), tym razem numer 183. Jest to czerwony ceglasty odcień z bardzo drobnym złotym shimmerem. Kryje bardzo ładnie po  dwóch warstwach, jednak kolor jest dla mnie zbyt ceglasty. W butelce wydawał mi się ciekawszy, na paznokciach jednak już tak ładnie nie wygląda. Jednak są to moje osobiste preferencje, co do odcieni czerwieni. Stemple zrobiłam czarnym lakierem MySecret 209 Dressed in Black (chyba najlepsza drogeryjna czerń). Całość pokryta Sally Hansen Diamond Flash. Jak się Wam podoba? Pozdrawiam 🙂

PS niestety, widać na zdjęciach (zresztą nie tylko w tym manicure), bąble powietrza na top coacie – częściowo jest to wina temperatury powietrza, ale także należy pamiętać, że pokrywanie topem stempli wymaga nakładania go grubą warstwą bez dotykania wzoru pędzelkiem. To niestety często powoduje powstawanie bąbelków.

IMG_4829

IMG_4830

IMG_4832

IMG_4833

Jedna uwaga do wpisu “Eveline Metallic Matt nr 183 with stamping

  1. Podoba mi się ten kolor 🙂
    Co do topów na stemplach, to od dawna stosuję najpierw top do stempli od Konad, którym trzeba naprawdę kilka razy w tym samym miejscu pociągnąć żeby coś rozmazać. A na to dopiero nakładam mój ulubiony top dodający blasku i wygładzający wszystko. W ten sposób mam pewność, że wzoru nie rozmyję, a paznokcie będą pokryte piękną błyszczącą taflą 🙂

Skomentuj

