Holiday Nail Color – sand manicure by Golden Rose

Dzień dobry!

01887_untitled

Stałam się posiadaczką jednego piasku z serii Holiday Nail Color od Golden Rose. Wybrałam nr 58 na początek. Jest to jeden z tych, które mają drobinki, bo tylko te drobinkowe podbiły moje serce. Jak wrażenia? Bardzo podoba mi się kolor i efekt na paznokciach. W pełnym słońcu wyraźnie widać, że to bardzo ciemny fiolet, który pięknie połyskuje, w cieniu jest raczej brązowy i matowy. Malowało mi się nim bardzo dobrze, szybko wysechł. Ma wygodny pędzelek, którym udało mi się bardzo dokładnie pomalować paznokcie przy skórkach.

Na pewno skuszę się na inne kolory. Co myślicie o piaskach? Macie te z GR czy z innych firm? Ja teraz czekam na piaski Lovely.

Pozdrawiam i miłego oglądania! 🙂

01883_untitled

01884_untitled

01879_untitled

2 uwagi do wpisu “Holiday Nail Color – sand manicure by Golden Rose

  1. Jest niesamowity!
    Mi też przypadły do gustu tylko te piaski z brokatem, ale to przypadły tak bardzo konkretnie 😀

Dodaj komentarz